Surveys

02-03-2013 21:29
Hey,
Kheb een probleem met surveys. Het lijkt alsof er geen 1 wil betalen.
Ksnap et probleem niet ik doe het helemaal op et einde komt er dat het succesvol was en dat ze me
bedanken voor men medewerking enzo maar het geld krijg ik niet.
Ik wacht al 4-5dagen op een aantal van die surveys.
Zijn er soms kleine lettertjes die ik ni heb gezien?

MVG Sven
if you have any questions please ask them.I will answer them with pleasure.Heb je vragen, stel ze dan. Ik zal ze met plezier beantwoorden.
07-03-2013 13:28
Welke browser gebruik je? En gebruik je een ad-blocker? Verder, bevestig je je e-mailadres en gebruik je je echte details? (Als naam, adres, telefoon) Die worden er namelijk ook vaak uitgepikt en niet uitbetaald.

En nee, geen kleine lettertjes. ;) Ben zelf ook ooit begonnen als lid en na een half jaar forum moderator geworden, hoewel ik toe moet geven dat tracken door het minste of geringste wel onderbroken kan worden. (Als in dat je je tab sluit bijvoorbeeld, de pagina's worden direct gevolgd om te controleren :P Daarmee bedoel ik dat je in een frame werkt en nog half op Get-Paid zit)

Hoor het graag! :)

Jonathan
Get-Paid Moderator
Need personal help? Send me a private message!
11-03-2013 15:53
allemaal not tracked maar die kut eci.be ik doe dat survey ik registreer plots krijgk een pakket in men bus van dak ineens member ben. Gelukkig kan ik het gratis retourneren maar dat hadde ze wel ff moge melde dat ze je een pakket ginge sture.
Nu is er een probleem me de tasks wat wel redelijk suckt
normaal werke die perfect maar nu betale die niet meer
heb zeker voor 2-3$ tasks gedaan vandaag en niets ontvange gister was alles perfect.
if you have any questions please ask them.I will answer them with pleasure.Heb je vragen, stel ze dan. Ik zal ze met plezier beantwoorden.
14-03-2013 21:00
Kan je me de informatie sturen die ik vroeg? :) Mocht je dat te privacygevoelig vinden, kan je 't altijd even in m'n inbox droppen. Als het normaal wel werkt zal er iets veranderd zijn in je browsegedrag, nieuwe add-ons bijvoorbeeld?

Jonathan
Get-Paid Moderator
Need personal help? Send me a private message!
20-03-2013 11:24
op het moment heb ik niet toegang tot de bestanden op men pc maar geld het ook nog altijd als ik het later geef?
if you have any questions please ask them.I will answer them with pleasure.Heb je vragen, stel ze dan. Ik zal ze met plezier beantwoorden.
21-03-2013 16:34
Natuurlijk! :)
Need personal help? Send me a private message!
22-01-2017 04:38
Hallo ik heb een aantal opmerkingen en een vraag m.b.t. de surveys.

Allereerst mijn vraag:

Wat moet ik doen als ik geen punten heb ontvangen voor een gemaakte, geaccepteerde en voltooide survey?

Het vreemde is dat ik bij het overzicht nieteens kan terugvinden dat ik er uberhaubt aan ben begonnen, laat staan of hij pending is. Het gaat hier om de survey van "GFK". Ik heb me ook ingeschreven op hun website en daar heb ik wel de punten gekregen voor het voltooien van de survey.



Vervolgens zijn me een aantal dingen opgevallen bij het maken van de surveys. Hieronder volgd een opsomming van de dingen die mij zijn opgevallen en ik raar vind of niet snap:



Bij alle surveys staat het aantal punten die te verdienen zijn en meestal ook de duur van de survey. Alleen de aangegeven duur komt regelmatig niet overeen met de werkelijke duur. Bijv: Bij de omschrijving staat dat de survey 10 minuten duurt maar als je de survey aanvangt word er ineen een duur van 20-30 minuten weergegeven. Hoe komt dat?

Het is herhaaldelijk voorgekomen dat ik een survey heb gemaakt en aan het einde word me dan medegedeeld dat ik niet in aanmerking kwam of niet onder de doelgroep viel. Het lijkt mij dat dit tijdens de survey aan de hand van mijn antwoorden ook al duidelijk was. Waarom word het niet meteen medegedeeld i.p.v. aan het einde van de survey. Ten slotte ben je er wel 15-20 minuten mee bezig maar levert het niets op.

Er word veelvuldig en nadrukkelijk op gewezen dat je de survey eerlijk moet invullen en mocht dat niet zo zijn worden in sommige gevallen zelfs betrouwbaarheidspunten in mindering gebracht. Dit is mij een keer overkomen en ik heb hierover een ticket aangemaakt waar binnen 2 werkdagen op gereageerd zou worden. Dat was 13-01-2017. Tot op heden heb ik niets vernomen en is de status van het ticket pending. Maar mijn punt is dat je soms niet eerlijk kunt antwoorden omdat het juiste antwoord simpelweg niet tussen de te kiezen opties staat. Er was een vraag over de grootte van het aantal werknemers van het bedrijf waar ik werkte. Ik kon kiezen uit twee antwoorden, nl. 500-999 en 1000-4999 terwijl het juiste antwoord 10-49 had moeten zijn. Wat te doen in dit soort situaties?

Soms komt het voor dat je een survey bent begonnen maar wanneer een nieuw venster word geopend er een error verschijnt. Verversen haalt niets uit en de survey kan ook niet opnieuw worden gestart. Waarom is het in zo'n geval niet mogelijk om de survey opnieuw te starten en dan verder te gaan bij de laatst beantwoorde vraag?



Dit zijn maar een aantal van de dingen die mij zijn opgevallen of die ik me afvraag. Zijn er meer mensen die dit herkennen of ben ik de enigste?
04-02-2017 15:18
Hallo Indigo,

Nu alles een beetje opgeruimd is kan ik je bericht weer vinden!

Wat het probleem denk ik is, is dat je surveys invult die niet (meer) (voor jou) beschikbaar zijn. Controleer altijd even of de titel van de survey overeen komt met de link waar je op klikt, weet je zeker dat je beloont word voor je tijd!

Als een offer die je wel ingevuld hebt waarvan de titel wel overeen komt met de naam van de survey niet geaccepteerd word kan je je bevestigingsmail doorsturen naar admin@gptreasure.com. Zet er even bij dat je hem gemaakt hebt maar niet beloont bent en je zou binnen een dag antwoord moeten hebben.

Met vriendelijke groet,

Jonathan
Need personal help? Send me a private message!
07-02-2017 00:17
Hoi Jonathan,

Bedankt voor je reactie!



Ik weet zeker dat deze survey wel voor mij beschikbaar was. Ik denk dat het probleem was dat toen ik de survey afgerond had de laatste pagina bleef hangen. Ik heb namelijk wel de 100 punten van GFK ontvangen na het afronden van de survey. Als de survey niet voor mij (meer) beschikbaar was geweest lijkt me dat ik deze dan ook niet had gekregen. Of heeft dat er niets mee te maken?

Mvg,



Indigo
09-02-2017 01:14
Surveys worden extern aangeboden en wat er gebeurd als er een invullimiet is bereikt ligt aan de website die de offer aanbied. Het kán dus zijn dat hij automatisch doorlinkt naar een andere pagina.
Need personal help? Send me a private message!
Total Posts: 11