Betaald?

09-10-2013 12:36
Ja! :)

Ondertussen eigenlijk al zelfs 6$! :D

Soms neemt het wel een dagje of twee maar ik werd steeds betaald.

Bedankt Get-Paid! ;)
French forum moderator.
11-10-2013 12:02
Netjes!

Als ik nog een tip mag geven, probeer referrals te regelen via Facebook of bijvoorbeeld communities. (Fora oid.) Voor elke referral die je hebt krijg je 10 coins en van alles wat zij verdienen en wat hun referrals verdienen krijg je een percentage. Dit is afhankelijk van je leven, die groeit naarmate je actiever bent, je krijgt ervaring door bijvoorbeeld in te loggen of berichten te plaatsen! Ik ben bijvoorbeeld level 9 en ik verdien dus 25% van alles wat mijn referrals verdienen en 10% van wat referrals verdienen. :)

Kan mooi oplopen!
Need personal help? Send me a private message!
12-10-2013 22:16
Ik ben 2 weekjes geleden begonnen , ik heb 8 referrals , maar mijn vriend hebben niet echt veel gedult en zijn er snel mee gestopt , ik ben nu level 8 en ik heb een boost level met de referrals van 2 , ik probeer nieuwe referrals te maken , maar het is niet zo makkelijk , veel mensen stoppen hier snel mee...

Ik heb alleen een klein probleempje , de surveys van giveusyour2cents denk ik dat het noemt werken nooit , ze hebben nooit surveys te maken , en hierdoor kunnen we ook niet proberen om deze daily surveys te maken... (Ik woon in België )

Het enige manier zou misschien zijn om een VPN te gebruiken maar ik denk niet dat het legaal is en wil niet dat ze mijn account zouden sluiten dus doe ik hier maar niet aan mee , en ik hoop dat ik er weer snel zal kunnen maken , want ze betaalden wel zeer goed ( 350 coins per dag) ! :)

En hebben jullie in Nederland ook nooit video offers? In België hebben we er soms 1 , maar nooit meer... :(
French forum moderator.
13-10-2013 13:01
Doe maar alsof ik niets heb gezegd , ik heb ineens weer surveys om te maken! :D

Spreek maar van geluk! ^^
French forum moderator.
13-10-2013 15:49
Nope, hier ook niet! Maar dat komt door waar we wonen inderdaad.

Een VPN mag inderdaad niet, valt onder fraude hé. En ook makkelijk te traceren, aangezien je account Nederlands is :p
Need personal help? Send me a private message!
13-10-2013 16:23
Jep , dat weet ik wel... :p
En het is het ook niet waard om zo een risico's te nemen , je account zo kunnen gesloten worden. ;)

Oh en ik ben nu ondertussen al level 9! :D
French forum moderator.
14-10-2013 13:19
Hé, beetje rustig hé! Weet je hoe lang ik hier al zit, mij gewoon inhalen zo! Haha :p
Nah, zit hier meer als forum moderator, vandaar dat ik niet veel offers doe. :)
Need personal help? Send me a private message!
14-10-2013 15:31
Ja dat had ik al gemerkt bij je profiel. :p

Maar 900 posts moeten ook wel veel XP opbrengen! ;)


Heb je nog tips voor mij?
Ik zag dat je door een bewijs te posten dat je wel betaald werd een bonusje kon krijgen , dit heb ik al 2 keer geprobeerd , maar zonder iets te krijgen... :(
French forum moderator.
19-10-2013 12:19
Ik zou 't zo niet kunnen zeggen, haha!

Je kan inderdaad bonussen krijgen door bewijzen te posten, maar doe dat per $4-5 oid, dan word er winst gemaakt en kunnen ze daar een gedeelte van uitkeren.
Need personal help? Send me a private message!
20-10-2013 09:43
Ok dus best eerst sparen tot je 4-5$ hebt.

Zal ik vanaf nu doen ! :)

Bedankt voor de tip. ;)
French forum moderator.
Total Posts: 32