Daily surveys, please update your profile melding. Help?

15-09-2014 12:17
Wanneer ik de daily survey wil doen, word ik eerst doorgelinkt naar een pagina die ik maar 1 seconde in beeld krijg, waarna ik direct doorgelinkt wordt naar een melding:
'We currently have no surveys available for you. Please take a few minutes to update your profiles and check back later for more survey opportunities.'

Mijn get paid profiel heb ik ingevuld, met uitzondering van mijn facebook informatie (ik heb geen facebook) en mijn uitbetaalmethode aangezien ik daar nog niet helemaal over uit ben wat ik wil. Heeft dit hiermee te maken of doe ik iets anders fout? Cookies verwijderen heb ik gedaan, maar dat geeft geen verandering. Heeft iemand tips voor mij? Alvast bedankt!
:)
15-09-2014 22:37
Hoi Telpeva,

Dit komt doordat je niet binnen een doelgroep van een survey valt. Deze bedrijven willen statistieken krijgen van een bepaalde doelgroep om bijvoorbeeld onderzoek te doen naar gewoonten, inkoopgedrag of interesse. Op deze manier kunnen zij hun product goed in de markt zetten!

Een uitbetalingswijze neerzetten lijkt me sowieso wel een slim idee, uiteindelijk zal het toch moeten :-) Ik ben ook gewoon als lid begonnen en heb - behalve met de eigenaar toen 'GPTreasure' nog maar een klein bedrijfje was - geen contact met directie of iets dergelijks. Af en toe gaat er iets mis qua uitbetalingstijd, maar verwacht niks verkeerds van deze mensen! ^^

Jonathan
Need personal help? Send me a private message!
16-09-2014 06:20
Ah op die manier, ik snap hem Bedankt!
:)
Total Posts: 3