Ik heb ingeschreven bij Toluna maar niets gekregen

09-07-2012 13:15
Na bevestiging, kunt u met de volgende gegevens op de site inloggen:

- Gebruikersnaam:: pattyoss
- Wachtwoord: : xxxxx
- Activeringssleutel: 0285a65126ad

Ik hoop dat ik mijn 2 dollar nog krijg

Patty
10-07-2012 13:46
Volgens mij moet je ook nog een enquete op Toluna doen als je je 2 dollar wilt ontvangen.
12-07-2012 11:41
Staat er click here? In dat geval mag je je bevestigingsmailtje met je Get-Paid gebruikersnaam en de vraag of hij alsnog bevestigt kan worden doorsturen naar admin@gptreasure.com sturen! :)

Als je hulp nodig hebt, moet je het maar even zeggen. :)

Jonathan
Get-Paid Team
Need personal help? Send me a private message!
11-09-2012 15:08
Ik had dezelfde probleem, maar met enquetes, moet je alles doen in profiel enquetes?
20-09-2012 13:24
Sorry, zou je me even beter kunnen toelichten wat je bedoelt met profiel enquêtes?

Jonathan
Get Paid Team
Need personal help? Send me a private message!
23-10-2012 14:09
dat probleem heb ik met zo veel enquetes van de helft krijg je gewoon helemaal niks ik noem het gewoon dikke scam je wel laten werken maar er niks terug voor geven en je krijgt er al zo weinig voor ik hoop dat ik het geld van mn enquetes nog krijg anders heb ik alles voor niets gedaan het waren er een stuk of 8 en heb ze allemaal naar waarheid ingevuld.
15-11-2012 01:33
Hoi,

Ik kan je persoonlijk garanderen dat het van ónze kant zeker geen scam is! ;-) (Ik ben hier ook als een lid begonnen en doordat ik veel contact heb (gehad) met GPTreasure, nu Get-Paid, weet ik dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken :))
Nou, er zijn een paar dingen waar het aan kan liggen, zoals het gebruikelijke liedje, je cookies, maar ook het doorsturen naar een andere enquête kán problemen opleveren, omdat er een unieke id aan verbonden word, die dan bij een andere enquête niet meer klopt.

Is het goed gekomen? Mijn excuses voor de late reactie trouwens, mijn computer was opnieuw geïnstalleerd en meestal klik ik erop via mijn bladwijzerbalk.

Jonathan
Get-Paid Team
Need personal help? Send me a private message!
06-04-2014 22:17
[Nee. - Jonathan]
12-05-2016 06:09
Hallo leden!

Allereerst, we hebben een nieuwe wall! Hij heet CPAGrip en bied weer een nieuwe mogelijkheid om geld te verdienen. Dit doe je door op de klassieke manier offers in te vullen. Klik hier om het uit te proberen!

Om een beetje betrokken en daarbij gemotiveerd te blijven is het leuk om Get-Paid te volgen. Denk je eraan om wat offers te doen en misschien zie je mijn Google+ foto wel! (De moeite waard, geloof me! :P) Je kan de pagina hier vinden!

Succes!
16-05-2016 23:54
Sorry, zou je me even beter kunnen toelichten wat je bedoelt met profiel enquêtes?
Mau
Total Posts: 13