Tips

25-03-2013 18:43
Hey,
Ik heb een aantal problemen gehad met get-paid.com.
Surveys die niet werken of andere zaken waar je geen geld van krijgt.
Hier zijn enkele tips om dit te voorkomen.

Bij de tasks heb ik nooit problemen mee gehad. Ik werd altijd betaald voor wat ik deed en
soms kwam daar een leuke bonus bij.
Een handige tip is maak een crowdflower account aan.
Dit houd je werk dat je doet bij en moest je niet betaald worden dan kan dat bewijzen dat je je werk gedaan
hebt.

De surveys zorgen voor veel kopzorgen. Wanneer je een survey maakt vul dan correcte gegevens in.
Maak screenshots wanneer je de survey aan het maken bent. Als je niet betaald word, zeg dit dan aan
een admin of een moderator en die zal je verder kunnen helpen.
Pas wel op dat je ook de "kleine lettertjes" leest. Want anders kan je wel iets belangrijks over het hoofd ziet. Bijvoorbeeld: Je moet je ergens registreren maar je moet ook nog op die site een survey completen.
Als je een ongewenst pakker krijgt kan je dit meestal gratis terugzenden binnen een aantal dagen.
Bij eci.be kon ik gratis retourneren binnen de 14dagen.

Als je geld wilt verdienen op Get-Paid dan moet je zeker tasks doen. Ze zijn meestal makkelijk en je
verdient er veel geld mee. Doe ook je daily surveys! Ze geven tweemaal zoveel punten en je krijgt toch wel aardig wat geld voor wat je doet.

Als je nog verdere vragen hebt stel ze dan gerust :)

MVG Sven,Xibitos
if you have any questions please ask them.I will answer them with pleasure.Heb je vragen, stel ze dan. Ik zal ze met plezier beantwoorden.
16-03-2016 14:10
Netjes, netjes!
07-05-2016 12:44
soms kwam daar een leuke bonus bij.
09-05-2016 09:00
Als je nog verdere vragen hebt stel ze dan gerust
09-05-2016 14:19
soms kwam daar een leuke bonus bij.
Best Regards
10-05-2016 12:42
Warning: spamming for postcount will result in a permanent ban. I'm giving you guys a chance to remove these posts, but I will be reporting this if you do not. Don't think this board is not being moderated, I come here every day.
Need personal help? Send me a private message!
11-05-2016 07:10
Aangenaam !!!
16-05-2016 11:38
soms kwam daar een leuke bonus bij.
Mau
16-05-2016 23:52
Als je nog verdere vragen hebt stel ze dan gerust
Mau
09-08-2016 08:44
Netjes, netjes!
good.
Total Posts: 10