Vragen topic

11-12-2013 14:47
Erg jammer... Nou, je kan het vragen! :-)
Need personal help? Send me a private message!
12-12-2013 10:27
Ik heb gptreasure net een mailtje gestuurt.

Nu kan ik alleen maar wachten he! :)
French forum moderator.
13-12-2013 16:20
Ik zal een goed woordje voor je doen! :-)

Edit: Oh, ik zie het al! Gefeliciteerd :-) Als je hulp nodig hebt, je kan 't me altijd vragen hé. :) Ik let wel een beetje voor je op haha, m'n Frans is niet erg goed, maar mocht je iets niet weten... ^^
Need personal help? Send me a private message!
13-12-2013 21:06
Ik heb alles al een beetje doorzocht, als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen. :)
French forum moderator.
06-04-2014 22:15
http://www.probux.com/?r=dannydorion
20-09-2014 14:37
5 dagen geleden heb ik paltalk geinstalleerd, accountje aangemaakt, en ook gebruik gemaakt van het programma. Hier heb ik nog steeds niets voor ontvangen, ben ik dan nog iets te ongeduldig of is er misschien iets mis gegaan?
:)
20-09-2014 15:10
Ik zit net mijn geschiedenis door de bladeren maar benjijdewinnaar.nl heeft bij mij ook niets gepakt, ik heb hem afgelopen dagen al 2x ingevuld maar tot nu toe geen coins ontvangen.
:)
21-09-2014 21:45
Hoi! ik heb een vraagje, wat is de beste browser om te gebreiken voor Get paid?
~Rohan~
29-09-2014 11:16
Telpeva5 dagen geleden heb ik paltalk geinstalleerd, accountje aangemaakt, en ook gebruik gemaakt van het programma. Hier heb ik nog steeds niets voor ontvangen, ben ik dan nog iets te ongeduldig of is er misschien iets mis gegaan?

Ik zit net mijn geschiedenis door de bladeren maar benjijdewinnaar.nl heeft bij mij ook niets gepakt, ik heb hem afgelopen dagen al 2x ingevuld maar tot nu toe geen coins ontvangen.

Stuur even een screenshotje naar [email]admin@gptreasure.com[/email], hij kan je verder helpen. Af en toe kan het mis gaan, het is natuurlijk een vrij gecompliceerd systeem waar Get-Paid op draait!
Need personal help? Send me a private message!
29-09-2014 11:18
rohanv4Hoi! ik heb een vraagje, wat is de beste browser om te gebreiken voor Get paid?

Er werd altijd aangeraden om Internet Explorer te gebruiken, maar ik denk tegenwoordig Firefox of Chrome, vanwege de nieuwe versie van Get-Paid, waarin Web 3.0 technieken zijn gebruikt. :-)

Het belangrijkst is om Add-Ons uit te laten terwijl je offers doet. Helemaal je ad-blocker, natuurlijk! :-P
Need personal help? Send me a private message!
Total Posts: 62