Welkom leden!

27-11-2013 17:44
Toch niet zo'n gekocht die al gemaakt is van een of andere merk? ( Acer , HP , PB ,... )

Want de beste en minst dure Gaming PC's zijn de computers die je zelf in elkaar steekt. :p

En wat? een gaming PC voor een CoD?
Voor ArmA III of BF4 , zou ik het nog begrijpen maar CoD is zo lelijk dat ik hem zelfs op mijn Gameboy zou kunnen spelen! (Ok nee ik stop hier best , voor dat er een BF/CoD fight begint ) ^^ '
French forum moderator.
27-11-2013 23:23
INeedSomeMoneyToch niet zo'n gekocht die al gemaakt is van een of andere merk? ( Acer , HP , PB ,... )

Want de beste en minst dure Gaming PC's zijn de computers die je zelf in elkaar steekt. :p

En wat? een gaming PC voor een CoD?
Voor ArmA III of BF4 , zou ik het nog begrijpen maar CoD is zo lelijk dat ik hem zelfs op mijn Gameboy zou kunnen spelen! (Ok nee ik stop hier best , voor dat er een BF/CoD fight begint ) ^^ '


Call of Duty: Ghosts zijn facking mooie spellen. Alles is zo realistisch al het maar kan wezen. BF4 kan ik ook spelen, maar heb momenteel geen geld voor en vind Battlefield niet heel goed. CoD op je gameboy spelen. Juist ja. Ik snap je punt nu niet want CoD is realistischer als bijna ieder ander spel. Op mijn gameboy staat een 100 pixels rayman spelletje. Verre van CoD: Ghosts. Arma 3 kan ik ook goed draaien, als ik naar de system requirements kijk.

Heb mijn computer door iemand anders in elkaar laten zetten, en heeft dus geen merk.

''Een gaming pc voor cod?''
Nee, ik koop een gaming pc voor games, waar 1tje CoD: Ghosts is.

Bam: http://www.youtube.com/watch?v=6beNxnNp9io
28-11-2013 00:27
Heb ik niks mee, van die overdreven hoge kwaliteit spellen! Het moet wel een spelletje blijven :)
Need personal help? Send me a private message!
29-11-2013 20:35
Ik ben een fan van simulaties in de genre van ArmA ^^'

Ben ook een fan van de Battlefield serie , meer bepaald de 2 , ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld als ik Battlefield 4 zie , ik hoop dat EA ze niet op dezelfde weg gaan brengen als Activi$ion deed met CoD.

Tot MW2 was Call of Duty een van de beste spelletjes op het vlak van FPS.

Ik speel ook op PS3 , maar eigenlijk meer voor de exclusiviteiten want andere spelletjes zijn volgens mij ALTIJD beter op PC. :p

Hoge kwaliteitspelletjes , zijn gewoon leuk , maar je moet er wel een goeie PC voor hebben... :/

Spelletjes zoals Super Mario Bross 3 op NES blijven ook nog altijd leuk om te spelen.
French forum moderator.
30-11-2013 00:16
INeedSomeMoneyik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld als ik Battlefield 4 zie , ik hoop dat EA ze niet op dezelfde weg gaan brengen als Activi$ion deed met CoD.

Tot MW2 was Call of Duty een van de beste spelletjes op het vlak van FPS.


hashtag je spreekt je zelf tegen. :o
30-11-2013 11:12
Neen , je ziet niet wat ik echt bedoel... ^^
French forum moderator.
30-11-2013 16:41
wat maakt het uit?
davy like this
30-11-2013 21:45
INeedSomeMoneyNeen , je ziet niet wat ik echt bedoel... ^^


leg uit
01-12-2013 10:41
LukevJleg uit


Ik zal proberen , ben slecht in dinges uit te leggen . :p


CoD = Veranderen bijna niets elk jaar en profiteren van hun bekende naam om veel geld te maken.

BF = Ze veranderen wel veel , maar ik heb het gevoel dat ze minder en minder veranderen en precies altijd sneller nieuwe spelletjes willen maken.Als ze zo beginnen als CoD met een spelletje elk jaar waar er niets verandert vind ik het maar beter dat ze hun tijd nemen en een spelletjes elk 4-5 jaar maken. Dan heb je pas echt ook een groot verschil , Frostbite 3 kan volgens mij wel nog zeker 3-4 jaar zo goed blijven als andere engines.

Maar tot nu toe ben ik blij met BF. :) ( Zelfs blijft ArmA een trapje hoger. :D )
French forum moderator.
01-12-2013 23:20
INeedSomeMoneyIk zal proberen , ben slecht in dinges uit te leggen . :p


CoD = Veranderen bijna niets elk jaar en profiteren van hun bekende naam om veel geld te maken.

BF = Ze veranderen wel veel , maar ik heb het gevoel dat ze minder en minder veranderen en precies altijd sneller nieuwe spelletjes willen maken.Als ze zo beginnen als CoD met een spelletje elk jaar waar er niets verandert vind ik het maar beter dat ze hun tijd nemen en een spelletjes elk 4-5 jaar maken. Dan heb je pas echt ook een groot verschil , Frostbite 3 kan volgens mij wel nog zeker 3-4 jaar zo goed blijven als andere engines.

Maar tot nu toe ben ik blij met BF. :) ( Zelfs blijft ArmA een trapje hoger. :D )


Ik snap het wel, maar er valt ook niet zo veel te veranderen. Ze kunnen moeilijk bijv. opeens een pijl en boog in de nieuwe COD doen. Het verhaal is in elke COD anders, wat ik wel mooi vindt, deze verandering kunnen ze maken, en maken ze. Ze proberen het wel te veranderen, zo vindt ik het duik-gedeelte uit ghost wel mooi.

Je hebt wel gelijk dat er veel CODs uitkomen, Black Ops II klinkt ook nog redelijk nieuw voor mij in de oren. Die kwam 1 jaartje geleden uit.
Total Posts: 54