Endelig et skandinavisk forum på Get-Paid!

08-04-2012 23:00
Jøss, da var det "skandinaviske" forumet oppe allerede. Vi har pratet om det en stund, og jeg har virkelig prøvd for å få det her til. Jeg kommer til å skrive dette her veldig fort, er sent her og skal på jobb imorgen. ;)

Jeg er for øyeblikk forum-moderator på dette forumet, så om det er noe dere lurer på kan jeg være behjelpelig. Om det er noe dere trenger hjelp til, råder jeg dere til å lage en ny post (isteden for å skrive i denne).

Jeg er fra Norge, men jeg kan også være behjelpelig for både svenske & danske medlemmer her. Både språk og skrivemåte er noe likt - så tror ikke vi skal få noe problem å forstå hverandre. Ellers: Om det er noe dere lurer på, kan dere også kontakte meg gjennom PM.

Iløpet av de nærmeste dagene, skal jeg også prøve å få opp noen "STICKYS" med detaljerte guider, på hva som er lønnsomt her inne for å tjene litt ekstra. Kan avklare nå at dette opplegget her ikke er noen "bli-rik" fort eller noe slikt, men det er en fin måte for å tjene litt ekstra til andre ting.

- Auctoritas
09-04-2012 22:08
Så vendte de skandinaviske (eller i hvert fald det danske) fora tilbage :-) Godt at se!

Så må vi håbe på lidt aktivitet, ellers er det jo bare med at få lidt stickies op at køre!
Total Posts: 2