Vragen topic

30-05-2012 12:50
Heb je een vraag? Stel hem hier! Je vraag zal dan zo snel mogelijk behandeld worden.

Q&A:
Q: Wanneer word ik uitbetaald?
A: Dit duurt 24-48 uur. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat het iets langer duurt. Onze excuses daar dan voor.
Need personal help? Send me a private message!
11-06-2012 14:10
ik hab al heel veel dingen gedaan het is nu al 72 uur verder nog steeds deres niet gekregen maar 1 begin te twijfelen of deze site echt is.
12-06-2012 10:55
Hoi,

Kan je meer informatie geven? Zijn ze geaccepteerd of staat er bijvoorbeeld click here bij? En heb je de registraties volledig gedaan met correcte gegevens en alles bevestigd heb op je mail, zou je uitbetaald moeten krijgen.

Als je genoeg krediet hebt ($1) kan je op payout drukken op de hoofdpagina. :)

Jonathan
Get-Paid Team
Need personal help? Send me a private message!
12-06-2012 16:39
ik heb gwn normaal geregistreed alds ik moest bevestigen op mail hb ik dat gedaan ik hb na het registreren op die aprrove gedrukt ofzo w8 nu als 92 uur ofzo en krijg maar niks heb meer dan 10 dingen gedaan ofzo en heb gwn alles volleig in gevuld correcte gegevenens ingevuld is gwn raar
13-06-2012 12:07
Gaat het heel toevallig om de SurveyHead offer? Of normale offers?
Het tracking systeem werkt alleen in het tabblad waar je de offer in geopend krijgt. Ik merk net dat dat bij SurveyHead dus heel fout geregeld is, hij opent je survey in een nieuw tabblad!

Alles zou moeten werken, mocht het niet zo zijn, wil je dan je bevestigingen van registratie willen sturen naar admin@gptreasure.com?

Jonathan
Get-Paid Team
Need personal help? Send me a private message!
15-06-2012 15:26
wat sturen precies? en het gaat om classical offers
15-06-2012 16:09
Van de meeste aanbiedingen krijg je een bevestigingsmail toegestuurd dat je je succesvol hebt geregistreerd. Moet je dat even opzoeken en een mailtje opstellen met bv:
Dear Get-Paid administrator,

An offer I have succesfully completed, [Naam van de aanbieding hier], has not been credited. I have added the confirmation they've send me.

Could you confirm it for me, please? My username is Kcquipor.

Thank you.

Yours sincerely,


[Je echte naam]


Succes! :)

Jonathan
Need personal help? Send me a private message!
15-06-2012 21:55
ik hb gesend en nu eve w8te he ;)
16-06-2012 09:27
Haha, hoor het wel! :)
Need personal help? Send me a private message!
17-06-2012 11:55
nou al 2 dagen verder en daar niks van ontvangen .. :( hb je mis nog wat ideeén?
Total Posts: 62