Welkom leden!

30-05-2012 12:44
Beste leden,

Zoals jullie kunnen zien is het Nederlandse forum overnieuw begonnen. De verouderde topics schrokken mensen waarschijnlijk af, dus wil ik vanaf nu alles up-to-date houden.

Ik hoop jullie hier dus ook vaker te zien! :)

Met vriendelijke groet,


Jooonathan
Get-Paid Team
Need personal help? Send me a private message!
06-11-2013 13:36
I'm here. Jij bent echt altijd online hé? hahahaha

The green dot is always glowing.
07-11-2013 15:31
Dagelijks ja! :) Zelf niet echt actief bezig met geld verdienen hier, maar als je forum moderator bent moet je wel goed je best doen, toch? ^^ Haha, ik doe een informatica-opleiding, dus zit genoeg op m'n laptoppie! :p

Enige nadeel is dat bij mij de layout van Get-Paid het niet goed doet :( (Zelfs na het opnieuw installeren van mijn computer) Daarom kan ik wel naar het nieuwste bericht gaan, maar daarbuiten word het lastig, omdat alles over elkaar heen staat!
Need personal help? Send me a private message!
07-11-2013 16:03
Krijg je dan geen bonusje omdat je helpt als moderator?
French forum moderator.
07-11-2013 17:05
$2 Per week altijd :) Grappig dat je het zegt, ik heb net gemeld dat alle andere forum moderatoren inactief waren en dat ik het ook alleen kon, reactie terug was dat de rest weg gaat en dat ik nu $5 per week krijg! :D
Need personal help? Send me a private message!
07-11-2013 17:48
Jooonathan$2 Per week altijd :) Grappig dat je het zegt, ik heb net gemeld dat alle andere forum moderatoren inactief waren en dat ik het ook alleen kon, reactie terug was dat de rest weg gaat en dat ik nu $5 per week krijg! :D


Nice!
Ligt het probleem van je layout niet aan je browser? Bij mij op Chrome werkt hij perfect.

En... hoe ben je moderator geworden? Dan ga ik je salaris weer wat naar beneden halen Nee hoor, grapje. hahahahaha
07-11-2013 21:25
Gebruik altijd Firefox, maar achter de schermen zijn ze goed bezig, het probleem is verholpen! :)

Hahaha, ik ben hier sinds het begin van Get-Paid (GPTreasure) en ik heb het eens gevraagd in een net opgemaakte brief. ^^ Ook nog heel veel contact gehad met de (oude volgens mij) eigenaar trouwens!

Overigens heb ik gevraagd om geen nieuwe moderators aan te nemen :p Die denken alle plannen die ik al geprobeerd heb en die niet werken uit als ze nieuw zijn. ;p Heb al héél wat moderators zien komen en gaan, maar ik blijf altijd aanwezig! :)

Ook actief op het Duitse forum als ze daar posten trouwens.
Need personal help? Send me a private message!
07-11-2013 23:39
Ik vind het al heel lang leuk om op forums actief te zijn.

Weet jij een kinderforum waar gewoon leuke kinderen op zitten?

Ben namelijk nog niet zo heel oud en mijn echte naam is ook Nathan trouwens ahahahahah.

Jij heet Jonathan, naja verwijder die Jo maar. :P
08-11-2013 12:31
De meeste fora hebben een bepaald onderwerp, algemeen vind je niet zoveel! :) Misschien heb je een speciale interesse ergens in?

Aangenaam! :)
Need personal help? Send me a private message!
08-11-2013 13:38
uhm, ja gamen vind ik soms wel leuk. Maar omdat ik alleen een laptop heb, kan ik niet veel spellen spelen en heb ik niet heel veel verstand van, en bijv. Steam Forum, dat vind ik afschuwelijk hahaha. Altijd zo bijdehand. Check hier mijn thread + die reacties. Kon hem daarna nog steeds niet activeren, het enige dat verandert was was mijn humeur hahahahaah

hier is de thread. echt van ohmg.

Fok forum is ook echt afschuwelijk. Als die opkomt als ik iets zoek op Google, is het altijd een antwoord waar gewoon 0% van klopt.

Verder vind ik alles wel leuk..
Total Posts: 54